NorthArt - utstilling

Kom til Ås kulturhus i dagene 16. til 20. oktober og opplev hvordan spennende artister og kunstnere kommenterer «vår samtid» gjennom sin musikk, tekster og billedkunst!
Under tema «vår samtid» åpner vi dørene for noen spennende dager. Da kommer 24 kunstnere fra kunstnernettverket NorthArt til kulturhuset hvor de kommenter aktuelle tema og problemstillinger i «vår samtid», gjennom sin billedkunst.

Når utstillingen stenger dørene for dagen torsdag og fredag, tar artistene Marthe Valle og Sarah Camille over. Sjekk kulturhusets websider for mer informasjon: www.askulturhus.no/kulturprogram

Marthe Valle og Sarah Camille passer perfekt til årets tema «Vår samtid». Gjennom gode tekster og musikk bruker begge historiefortellinger til å si noe om vår samtid og om det som holder oss oppe.

Kultur med musikk, lyrikk og billedkunst er viktige redskaper for å sette lys på det som skjer av både godt og vondt, i vår samtid. I dagene 16. til og med 20. oktober kan publikum få en unik opplevelse rundt de mange temaer som berører samtiden vår.

Mer info: https://www.askulturhus.no/northart-utstillingen-2024-jn7b2l/

05. september 2024